Saturday, November 13, 2010

3 months to go?

Penah tak ada cikgu yang buat anda cuak berdebar debar je dalam kelas?

Haih -___-" 

Kalau dulu time darjah2 atau tingkatan2 okay la ada cikgu garang yang selalu tanya tanya soalan dalam kelas. tapi bila dah masuk vandy macam da tade je cikgu suka tanya tanya soalan panggil panggil nama. ehhhh jap. maybe ada hahaha. now i remember! datuk k. tapi cam tade la cuak sangat sebab tatau la sebab apa. mungkin sbb da abes so rasa eleh senang je haha padahal time tu kecut perut takleh bayang haha. 

bila dah sambung master ni, isk jumpa lagi cikgu yang buat saya tak lena tido dua hari sebelum kelas. (tipunya la budak ni tak lena tido hahaha). pastu dalam kelas iskkk nervous memanjang perah otak kesian otak saya kering kontang haha. dah la sejam setengah. pastu sambung lagi project discussion dalam 2 jam. melepet je bila abes isk. iskkkk. ni betol betol iskkkk ni bukan main main haha. 

dah la bila cikgu tanya saya sure cam blank gila muka. eh bukan setakat muka tapi kepala pon ikut serta. and dalam hati eh betol ke aku tatau? eh eh banyak betol eh bila cikgu tanya. iskk. lagi sakit jiwa raga bila cikgu tanya orang lain saya tahu jawapan tapi bila cikgu tanya saya iskkk tatauuuuu. 

tapi serious dua hari before kelas dah serabut fikir pasal kelas dia. tak tipu punya serabut. isk. dah la kelas hari jumaat haih not fun. sepanjang perjalanan nak gi kelas mesti cam huarghhh nak mengamok rasa tanak pegi walaupon kaki teros melangkah gagah perkasa menuju ke menara gading keh3. 

And beliau tak sepatutnya mengajar subject yang saya nak specialize in iskkk sbb next sem mestila kena jumpa lagi. 

ke nak tukar from bioelectronics to biomechanics? ke? ke? ke? dilema malaya betol.

tapi one thing for sure, kalau cikgu mencuakkan, anak murid mesti pandai. tgkla haa abes sem ni pandai ke tak hahahahahaha (ni gelak bermakna ni)

eh eh tapi tadi saya jawab dengan yakin satu soalan santai dia

cikgu: just now we just draw.. drew..
cikgu: draw or drew?
saya: drew

hahahaha dalam hati hamboi naziha time ni laju pulak jawab tp bila soalan electronics hampess




Allahumma yassir wala tu'assir!

0 comments:

 

Blog Template by YummyLolly.com - RSS icons by ComingUpForAir